Foto wanita kejam bunuh kucing

“Jangan kamu menyangka bahawa Allah lalai terhqadap apa yang diperbuat oleh orang-orang yang zalim. Hanya sanya Allah menangguh (balasan terhadap) mereka ke hari yang mata-mata terbeliak (Hari Kiamat) … “ (Al-Quran).

Dari blog http://pengemisredha.blogspot.com/2009/07/kejam-sungguh.html

< … sesuatu yang nak di share, tentang manusia yang tak berperikemanusiaan..malah lebih dari itu.

sorry,gambar girl ni agak seksi sikit, yang penting wanita ni tiada sifat belas kasihan terhadap binatang …>


344 Respons

  1. Na’uzubillahiminzailik..Moga-moga kita senantiasa ada belas kasihan sesama manusia mahupun terhadap makhluk Allah yang lain.

    • betul,betul,betul

    • bodoh punya perempuan bangang sial memang perempuan bodoh tak ada akal betul orang prempuan ni anak kucing tu bau nak melahirkan kesian betul kucing tu aku tak sayang orang tu bonggok betul

    • amin ya rab

      • nauzubilah biar allah swt yang mebalas lebih dari itu

        \
        manusia ini ngga layak sudah menjadi bangakai hidup
        semogga allah benar benar meng azab nya di dunia di akhirat ,manusia ini kafir nomer satu ,,binatang kucing adalah binatang syurga ,manusia ini ga layak di sebut manusia la haula ku ata ila bila,,

    • ya allah siannye kucing tu….sial no pumpan tu,,,,,,,hishhh aku bunuh die kang baru die taw macm mane sakitnye,,

    • sesunggunhnye kucing adalah makhluk Tuhan………layak untuk hidup seperti manusia……
      kejam betol………..

    • What the hell????
      Aq WANTED this girl….fuck!!!

    • ASTAGAFIRULLAHHALAZIM…….kecik je aku tgk betine ni.muka pn da cm binatang.kalau hdp aku ni xde undg2 aku mmg gergaji dia hdp2.sdh tgk kcg tu.aku rs betine ni binatang kut

    • gambar ini dah lama, hari ni orang tu dah mati, kerana gempa bumi dan tsunami kat jepun. rasa rasanya orang jepun tu. satu makhluk di seksa , allah akan balas , semua orang kena. kalau kita hanya panda mengutuk, mengutuk, ak mengutuk, dah tak pernah menjalankan tugas sebagai khalifah.

    • ya Allah…sedih hati tengok kucing tue..

    • pompuan ni blh dnamakan sial,sondal,beruk,babi,setan,monyet…bunuh tanpa niat adalah kdosa yang sangat besar.kalau jumpa babi ni siaplah dia!!!siaaaaaalll!kaurang sokong aku bmakna kaurang sayang kat haiwan

      • kalau aku jumpa setan nie aku terus langgar kepala setan ni biar dia tau!BIAR DIA KETULAHAN..aku pantang sangat kalau ada manusai segaja nak bunuh haiwan tanpa niat.Menangis aku dibuatnya apabila aku melihat haiwan diperlakukan begitu.aku berdoa kepada tuhan semoga setan ini dilaknat oleh tuhan.amin!!!!!

      • Aku ghasa la kan, kalau aku jumpa betina bangang ni, HIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!
        Mampoih la hang, aku buat daging korban lagi baguih!!! Haaaaaktuuuuuuuih!!!!!!!!

    • duh tu cewek adalah binatang yg pake baju manusia!!!!!!!

    • mintak -mintak wanita ini dapat balasan di akhirat nanti.

    • bodh org ni muka da tak cantk…buat kucing mcm tu sial org ni babi…

    • sedih tgk kucing

    • astaufirullah…. moge2 pompuan tu pon akn dipijakk cm tu…kejam!!

    • ya Allah..!!!memang zalim..geramnya..!!!!!!!!!moga-moga Allah balas apa yang dia buat..!!kucing tu tak bersalah langsung..!!yang pi bunuh buat apa..???semoga Allah membalas kembali..!! Amin..!!

    • he cwek pantek…dpat sni gue potong leher loe kyk sapi…

    • binatng pnya pmpuan bgs mti pnya pmppuan gil
      la sial.!!

    • Tetapi mengapa jurugambar tak melarang atau menegurnya kan ini namanya bersubahat. Kan mencegah ini terdapat dalam hadith Nabi saw.

    • gk ada otak tu orang emang gk ada belas kasian pada hewan pepek tu emng,kalau aku jumpa dia ku lapor dia ke pemerintah

  2. nau’zubillah…kalau ye pon dengki sgt ke dgn binatang tu xpayahlah nak kejam sangat buat macamtu… mana belas kasihan pd makhluq lain??????? (geram sgt tgk gambar ni!!!)

    • Subhanallah…..manusia jenis apalah ni menganiayai binatang makhluk ciptaan allah yang x berdosa…orang seperti ini tak takut mati agaknya kalau kelak dia mati dlm kdaan mcmtu jgk.tiada peri kemanusiaan lgsg…..bagi org islam sy nshtkn jgn lakukan seperti ini….

  3. aku nak bitch ni mati cam ni gak nanti… aminn

  4. Kesian tgk kucing tu.. hati rasa marah.

  5. moga Allah laknat si pembunuh kejam haiwan di muka bumi ini!!! AALAHU AKBAR!!

  6. weh bongok punye betine takde hotak ke! bodo eee menyirap aku. kalau aku jumpe aku nk pijak2 kepale die heeeeeeeeeeeeee!

  7. manusia ni lebih kejam dari binatang…..

  8. kesian kat kucing tu kalau aku jumpa betina yg bunuh kucing tu aku bunuh dia balik macam mana dia bunuh kucing tu

  9. assalamualaikum
    terima ksh ustaz mforwadkan..:)

  10. terlalu kejam wanita ini…
    Beginilah manusia bila tiada iman di dlam hati… boleh bertindak apa saja .. mereka yang sebegini hanya bergantung pada hati dan nafsu semata2…
    inilah Syaitan yang bertopengkan manusia…….
    semoga Allah melindungi kita dari sifat2 sbegini…

  11. Ya Allah…. kenapalah kejam sangat……..sedih tengok kuching tu….Dulu saya pernah selamatkan empat ekor anak kuching yang baru di lahirkan ibunya kemudian ditinggalkan di tepi jalan.Sebab tak sampai hati melihat anak kucing tadi di timpa hujan.

  12. kucing tu x bersalah….
    ape lah sngat yg die buwat???
    tak boleh trime sifat manusia yang macm ni…

  13. semoga die mndpt ptunjuk & insaf atas kezalimannye thadap kucing tu……
    doakan la saya dan org2 sbegini utk dpt hidayah Allah swt……..

  14. semoga die mndpt ptunjuk & insaf atas kezalimannye thadap kucing tu……
    doakan la saya dan org2 sbegini utk dpt hidayah Allah swt……..

  15. moga2 Allah mmbalasnya dgn blasan setimpal yg mgkin..amin.

  16. Ya Allah…ni bkan sifat pmpuan nih…bodohnye…

  17. ..aku rse dia tu mmg xde akal n fikiran yg waras…
    … lgi stu.. dia mmg kafir kot…?
    … sbb tu xde belas kasihan….

  18. This is acrazy woman i ever seen in world, stupid, does’nt have any feeling. She will die same like this cat…This woman will get the same thing that she have done to the cat because GOD hate someone like this woman..YOU’RE CRAZY WOMAN..GO TO HELL YOU…

  19. YA ALLAH..
    sesungguhnya perempuan ini masih tidak menyedari kesilapan yang dilakukannya….
    jadi seharusnya,kita yan beragama Islam mendoakan agar dia berolaeh hidayah suatu hari nanti….
    harus diingat….Allah Maha Pengampun….pasti ada hikmahnya….bukankah tidak elok jika kita mendoakan keburukan untuk seseorang….tunjukkan bahawa Islam ini adalh agama yang syumul….siapa kita untuk menilai?? layakkah kita??
    sempurnakah kita??

  20. yups…btl apa yg hambaALLAH tu katakan….

    …perbuatan org adalah cermin kepada diri kita sendiri… kita mungkin menilai berdasarkan kan gambar… ntah² pompuan tu kurang waras pemikiran nye…..tapi kita yang waras nih adakalanye membuat perkara lebih teruk dari dia

    … perbuatan dia memang kejam dan zalim… tetapi tidak sekejam sesetengah kita.. “memakan daging saudara kita sendiri” tanpa di sedari…..dan menzalimi diri sendiri…

    apa² pun hanya ALLAH sahaja yang layak menentukan… kita sebagai manusia biasa nih… berdoa lah moga diri org tu kembali ke jalan yang benar… dan moga kita tidak melakukan seperti apa yg dia lakukan….

    mana la tau kot² ALLAH nak menduga kita… perangai orang tu kene kat kita @ sedara mara kita…..

    oleh itu sesama le kita bermuhasabah diri….

    maaf..itu pendapat aku…insan yang berdosa…..

  21. bakpe jadi dok kesian dengan haiwan …..kalau boleh aq nak cincang pompuan tu gilerrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!

  22. ksiannye kucig ni….
    spe pompuan tuh?
    rse cam nk carik die je!!

  23. bodohnya dia..

  24. Pompuan gile tu memang dah kejam dan bodoh bangang tapi yang ambil gambar tu lagi kejam dan bodoh bangang. Kalau aku dapat dua2 tu aku sembelih.
    Pecinta kucing.

  25. nauzubillah…apa sudah jadi denagn manusia zaman skrg yang sanggup membunuh binatang tanpa belas kasihan…

  26. i’m speechless..hny mampu menjerit kecil…rumate aku pn..
    kat akhirat nnt..tgu la kucin tu sbijik2 pa yg mcm ko bt,pompuan sial!

  27. ya allah….ada jgk betina cam 2,bikin panas hati saya jer……….hish,x de sifat perikemanusiaan langsung..ingt kucing x sakit ke???????

  28. manusia nie xda akal fikiran ke………..sampai hati bt kucing sampai pijak sampah di tepi jlan…….saya amat sedih sangattttttttttttttttttttttt…….x berguna punya perempuan mcm 2….

  29. salam.
    perempuan mmg zalim.,.. tp juru kamera pun rasanya bersalah jugak.. siap dpt angle baik lagi…

    ish2… hati-hati menjadi juru kamera. nauzubillah min zalik.

  30. bangsattttttttttttttttttttttttt

  31. Sesungguhnya manusia semakin hari semakin kejam dari binatang. Tunggulah di hari Pembalasan nanti..Allah pasti akan membalas setiap zarah perbuatan yg kita lakukan.

  32. pompuan cam nie mau humban lam neraka ngan geng2 piraun laknatullah…. dah la kapiaq, tmbh g dosa…
    selamat bkan ana punya kucing, klau tidak, clap ari blan kpala dia plak yg dipenyek2 cam kucing 2,,,
    hishhhhh…. gerammmmmmmm….

  33. saya harap wanita bodoh tu akan dibunuh sama macam dia bunuh kucing comel tu…….geramya!!!!!!!!!!!!!!!!dia ingat dia tu sapa nak pijak pala kucing macam tu……..kalau saya jumpa pompuan x sedaq diri tu,saya akan buat perkara yg sama macam yg dia buat kat kucing tu…….nauzubillah……

    • jangan..nanti kte takde beza dgn perempuan tu..:) biar Allah bagi hukuman setimpal kt dia kt akhirat kelak.. or moga dia bertaubat..:)

      -abu hurairah-

  34. aku rasa nak tampo n maki hamun aje minahh nihh..
    aku nihh sensitif bila tengok kucing kena munuh or dera

  35. nauzubillah..pelik manusia zaman skrg ni..buat benda yg pelik2 je.entah ape yg die pikir..die ingat boleh masuk record dunia kot buat cmtu

  36. rasanye pempuan tu dh giler gaknye.tekanan perasaan.xpun mmg trg lg nyata x siuman.

  37. ALLAH S.W.T telah menganugerah kita akal yang sempurna untuk berfikir sebaik-baiknya tapi disebabkan ketidakwarasan manusia telah merosakkan makhluk yang diciptakan oleh ALLAH. Jadi sama2 kita munasabah diri kita sendiri supaya kita tidak tergolong daripada golongan zalim.

  38. Astharfirullahal ‘azim. taubat saudari yoooooo

  39. MINAH TU BIKIN GUA PANAS JERRR

  40. bangang gile sial anjing.
    perempuan jalang.
    lahanat mampuslah kau dalam neraka jahanam!
    sumpah aku cakap.

  41. So damn cruel..

  42. betina yg pijak kucing2 berapa lama boleh hidup?…
    sy harap lepas pijak kucing2 dia hidup xhidup mati xmati.

  43. LAKNATULLAH..

  44. BAPAK LANGSIAL IBU LASUNDAL BAPAK LAMAJAL IBU LASUNDAL PAKAU NIRAA!! PUNYA BETINO!

    KUCING TU HAIWAN KESAYANGAN RASULLULLAH S.A.W.
    KARMA GOOD KALAU DLM BUDHHA…BUAT BAIK DI BALAS BAIK…. DLM ISLAM DAH JELAS.. BUAT SEBESAR ZARRAH AKAN DIHITUNG JUGA DI AKHIRAT…

    • Gambar y ditunjukkan memperlihatkan bahawa perbezaan cara dalam agama.Umat islam perlu sedar bahawa agam islam tidak pernh mengajar umatnya berlaku kezaliman t’hadp apa y wujud sebagai makhluk allah.

  45. e…. kalo kucing haku, saman pmpuan tu tp bukan nk duit nk suh bunuh mcm mana dia bunuh anak kucing tu.. sakit ati!!!!!

    “i love cat’s and other animal’s”

  46. kpd saudara-saudari p’komen:
    ana tau antum geram tp jgn la gune kate2 y x sedap ddngr.
    smoga Allah membalas pbuatan wanita td. klu die sempat dpt hidayah 2..alhamdulillah.
    Hindun y mkn hati Hamzah r.a pon boleh dpt hidayah & msok Islam…..

  47. klu ana salah bg fakta…minte dibetolkan

  48. AstagfirullahhalAzim…Upset tgk this Situation huhuhu…Sangat Menyedihkan…Kita sesama makluk Allah..So..sama2 lah menjaga diantara kita…Moga dijauhkan dari sifat2 yg dimurkai Allah..

  49. ya allah ape slh kucing tu di bunuh sekejam tu sekali
    semoga allah dpt membalas apa yang dia buat pade kucing tu………..?

  50. tak takut ke azab Allah nanti,diberi akal tapi letak dilutut.mudah-mudahan dapat pembalasan yang lebih sakit daripada kucing yang yang dibunuh tu.itulah manusia berhati binatang.

  51. allahuakhbar..trsgt lh kjam pmpuan 2..moge2 tuhan mmbls prbuatan die;-(

  52. rasa macam nak je pijak kpla dia mcm dia pijak kpla kucing tu…wlpn dia kafir…marah niiiiiiii…p klu jmpa nk dkwah kt dia..hehe

  53. ASTAGFIRULLAHALAZIM…..dah lah bunuh kucing 2,lepas 2,muka macam bangga jew…..tunggulah nasib dia dekat akhirat nanti…kucing 2 x bersalah ape-ape pown….

  54. ya, Allah..
    sedih rsanya & tekilan tgk manusia yg kejam ni..
    x perikemanusiaan….!!!!!!!!!!!!!!!!!

  55. Ya Allah

  56. Ya Allah kau beri kanlahhidayah dan kesedaran kepada perempuan ni

  57. Gue doain masuk NERAKA JAHANAM tu Cewe…ama binatang kesayangan nabi biadab bgt…

  58. GILA TU PMPUAN…
    BIA DIA DAPAT BALASAN YANG SETIMPAL..
    KESIAN KUCING TU…

    • pompuan mengong!!! ape salah kucing tu kat die?? aku tgk kucing kat tepi jlan pon mcm nak nangis je.. apatah lagi dipijak2 kpala die.. aku hrap pompuan tu dpat angkat bulu kucing 2 yg sbesar gunung stiap urat di akhirat kelak.. amin..

    • malah bagus lagi kucing bangsat di bunuh kalau perlu semua kucing di bunuh aja ,,,

  59. ya ampun…..dilakukan dengan senyum lagi….ga habis pikir….ga tega liatnya

  60. Ya Allah..knape sampai mcm tu sekali??..kejammnyaa…org jentik kucing pn sy marah..inikan..ya Allah..semoga Allah melindungi makhlukNya ..Allah janjikan azab yang maha dasyat untuk org yg menzalimi binatang…kesian kucing 2..;(

  61. ALLAH…..MENITIS AIR MATA AKU TENGOK FOTO NIE..,MACAM AKU NAK TEMBAK JA BETINA NIE NGAN SENAPANG N-16….INILAH SYAITAN YANG BERTOPENGKAN MANUSIA…

  62. apalah zalim sgt betina ni.ishkk..tunggulah balasan ko..

  63. kesian jgak t’hadap pompuan ne…
    x usah d caci wanita ne coz t dri kita yg dpt dosa..
    lbi bek kita doa tuk dya agr d beri hidayah…
    kita pon dpt phala…INSYAALLAH…

  64. selepas saya melihat foto ini saya berasa sedih..sesungguhnya perempuan yang bertopengkan manusia ini akan menerima balasan di akhirat kelak.. wanita ini SYAITAN yg bertopengkn manusia…YA ALLAH…hya Engkau yg tahu akn siksaannya nnt…

  65. warga indonesia
    ayo kita rame” cari wanita ini…
    untuk kita injak’

  66. meresap je wa nengok girl nii…
    elakkan je kena gang bang..

  67. subhanallah………… kenapalah kejam sangat..tak ada ker sedikit belas kasihan t’hadap kucing 2…aku benci org kejam macam ko.aku benci

  68. kalau aku ade kat tempat kejadian, aku akan bunuh perempuan sial tu cukup2..sebelum tu aku nk seksa dia dulu camne die seksa kucing tu…memang laknat la ko betina sial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  69. kpd pmbnuh trsbut,ingtla.tuhn itu maha adil…buat la ape yg anda suke,anda x kn trlps dr siksa allah…smoge anda mndpt pmblsn yg stimpal di dunia dan akhirat..

  70. kejam,kalaulah aq buat kt kau , rasanya baru tahu penangan balasan terhadap anak kucing tu…

  71. wei !!!!
    ahmoi la !!!!!!!
    sesungguhnya kucing tue LEBIH COMEL dari kau..
    klo gram sbb kau ta chumel..ta ya r smpy bnuh kucing comel uh.

    -94 generation hebbad-

  72. kuang ajar nye pompuan law aq jmpe die aq pjak2 die

  73. kasian kucing tu aku kalau jumpa betina tu aku akan siat-siat daging betina tu

  74. x baiknye buat camtu…

  75. tunggu la balasan daripada Allah!

  76. tiada ihsan langsung..

  77. Ini lah manusia yg paling kejam yg pernah aku tengok selama umur aku…. tiada tempat lain baginya kecuali NERAKA….. Allahhuakbar

  78. wanita ni tiada pegangan agama, walau apa pun agama kita anuti, Agama tetap melarang membuat kezaliman sesama makhluk.

  79. astaghfirullah… ape jenis manusia ni.. xde sifat belas kasihan lgsung.. sblum kita nk buat jhat kat haiwan, cuba fkir dan bayangkan diri kita kat tmpat haiwan 2…. agak2 ape yang kita rasa…

  80. dasar orang bego tolol .g ada berperi kemanusiaan

  81. dasar manusia yang xder hati perut……………moga dilaknat allah di akhirat nanti dalam neraka jahanam……………

  82. dah pernah tgk video die..sakit kepala tgk..4wrd je sampai ke hujung nk confirmkn same x dgn gambar ni..same..
    (T T)

  83. kapir laknat tol!!da la aq pecinte kucing..bodo

  84. celake pnye btina.
    agok2 ah smpai xdop rupe ko wat kt kucing tuh.
    xpe ko, idop ko mmg pnoh bala bnye.
    ko tgu aje.
    bangang sunggoh

  85. sbodoh!!!!!perempuan lakhanatullah..sungguhpun kucing 2 haiwan tapi dia ad perasaan la mngkok……klo aku jumpe pompuan 2,aku tembak bg mampus…….smoge allah membalas segla perbuatn minah 2..

  86. amoi apa kata aku ‘pijak’ ko plak…..

  87. salam

    ishhhhhhhhhhhhhh

    tergamaknya!!!!

    masyaAllah… apa lah perasaan pempuan tuh masa dia pijak2 kucing tuh, dgr suara kucing tuh.

    kesian nya . tak sanggu saya . dengar suara kucing eowwwwwwwwn minta makan pun dah rasa kesian, ni lagi lah

    =(

  88. aqu lebih berani membunuh wanita itu…

  89. kesian nya .apalah perempuan tu kucing pergi bunuh kucing tu ,apalah salah kucing tu.

  90. babi betulla orangtu nnti kat akhirat biar kucing tu buat balik kat dier

  91. astagfirullahalazim…
    ya Allah..aku xsangka ada manusia mcm ni…sanggup buat binatang mcm ni…sayu aku melihat gmb ni..aku menangis..sedangkan kucing adalah haiwan kesayangan nabi Muhammad..moga mendapat balasan yg setimpal..amin..

  92. aq rse tu bkn perempuan doergh
    aq rse tue pondan cbe korang tgok smule mke dye mcm laki
    atau pon dye setan jahanam g mamposz ahrgh!!!!!

    • mmg x ada haty perut btl sape yang bunuh haiwan ataupn manusia………mmg atas dunia anda terlepas…………tpi di akhrat mcm mana???meskipun anda banyak buat amal dan digelar “PAK SENAWI” sklipun anda x kan terlepas……..tuhan maha adil lagi maha mengetahui…….insaf lah wahai para mukmin….dunia ini hanya sementara……..

  93. siete senza cuore, delle bestie immonde

  94. wanita ini saya hilang akal bunuh kucing macam itu.

  95. sebagai manusia lahir dalam bumi ini mesti ada belas kasihan kepada haiwan-haiwan

  96. itu bukn manusia atau binatang lagi tp tu lah syaitan laknatuallah yang maseh hdp di sgnap dunia yg fana nie..btpe kjmnye syaitan laknatuallah 2..mgucp pnjg aq dibuatnya..h

  97. pompuan giler…ya allah..kau azab dy ya allah…maaf klu saye terlebih mncarut…mk and bpk dy pon mmg cam tu kut…x der hati perut…mcm setan….saper nak ckp cam tu …pmpuan tu mmg setan….sakit jiwe aper..
    sesuke atie jr nak buat bntg cam tu…bpk dy t’lebih baik…aku doakn kau diazab dengan azab yg amat teramat pedih

  98. apa pnye manusia pun tak tau…!!!!!!! tak ada perasaan langsung..!!!!!!!!!!!! dekat akhirat akan dibalas 10 kali ganda..!!!!!!!!!!!

  99. Sesungguh nya kesombongan dibalas dengan kesombongan….kehebatan dibalas dengan kehebatan…kesabaran dibalas dengan kesabaran…kematian juga dibalas dengan kematian….ingat lah wahai umat umat Islam…dan juga orang orang yang beragama lain….assalamualaikum…

  100. kalau aku jadi kucing tu dah lama aku jadi hantu aku nak buat apa yang dier buat dekat kucing tu .

  101. kalau aku nampak die buat macam 2 aku lenyek2 die sampai mti ataupun sampai jadi habuk

  102. aku harap2kan orang yang pijak kucing nie dapat balasan seperti die mati dilenyek keretapi

  103. aku harap2 kan perempuan tu terima balasan di akhirat..

    • astargfirullahal’azim
      subhanallah
      lailahaillallah
      kenapa kamu kejam sangat
      kucing itu tidak berdosa
      pasti perempuan itu sudah pun mampus
      pasti sudah lama mampus

  104. die2 bodoh takde otak kalau ade otak pun x boleh gune mcm otak khinzer

  105. dye2 bodoh…..

  106. rasenye akal die dah terputus

  107. x gne nyer pompuan…rasenyr akal dye da terputus…

  108. kau babi kau masuk neraka jahannam nanti aku bunuh kau

  109. kalau aku nampak si setan 2 ,aku pijak die sampai jadi habuk dan kalau x jadi habuk aku bunuh die macam setan

  110. kalau aku jumpa aku tanam die hidup2

  111. ni mmg manusia xgne!!!!!!!!!!!!kajam yg amat sgt ni……..

  112. xgne nyer owg…….
    mmg skt ht sgt tgk…..
    subahanallah…..
    mmg nerake lar tmpt dia……

  113. kalau aq jumpe dye aq tanam hidup2

  114. haiyya ini pompuan kenapa kejam sangat………apa kucing itu sudah bikin pada dia

  115. YA TUHAN….ne pompuan jenis apa huh?..
    B’tapa comel n cute nya kucing 2 dya wat mcm 2..harap2x nnt d akhirat dya d wat mcm 2 N d dunia dya dpt blsan yg setimpal dgn nya…ne pompuan mmg GILA o SAKIT MANTEL..
    klu lar aq jmpa nnt ne pompuan habis dya aq keja kan nnt..!!!!

    • Memang tak der perasaan kasih-sayang langsung.Mcmner klu.pompuan tu kena mcm,ape yg.dia lakukan .Mmg.padan muke dia lakhnat betul……

  116. bodo ko pompuann…!!! alangkah bahagie nye aku klu dapat pijak ko mcm ko pijak kucing tu…kecik2 xnak mampos besar2 mnyusahkan orang….bangang…!!!

  117. kalau aku dapat ko mmg kene kau……muka macam sial
    tak ada benda lain ke nak pijak…….aku rasa macam nak pijak ee mak ko….mak ko lahirkan untuk pijak kucing
    dalam kubur nanti kucing tu siksa ko pulak,,,,,,pompuan banggang,bodoh,sial,cipek,kafirlaknat,

  118. otak dye 2 mereng

  119. kesian kucing yang tak berdosa tu…sampai hancur muka dia..aku hanya mampu menjerit..harap2 pompuan mereng,sial,bodoh dan tak guna tu dapat balasan seksa masa kat dunia dan akhirat…

    pompuan 2 memang x syg akan haiwan..terutamanya kucing..hingga hancur kepala kucing 2 dibuatnya..kalau ye pon benci kucing,dia tak berhak nak buat anak kucing 2 camtu..

  120. bodo nye btina ~~
    nnt msty dya kna langgar ngan lori smPAI HNCUR KPALA ~

  121. sial pnye pompuan.bknnye kucin tu kcau ko berak pon…bodo,bangang tol..

  122. pompuan ni kalau aku jumpa aku pijak dia macam mana dia buat kucing tu bodohnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa………………………………………………………….>

  123. masyaALLAH…
    knapa msti mkhluk yg xde salah pe2 d p’lakukan dgn bgitu kejam skali…
    ia pn makluk ALLAH SWT jgk,sama mcm kite..
    jgn sbb kekejaman kite 2,kite akn dpt blasan yg lbih dahsyat lg drpd 2..NAUZUBILLAH MIN ZAALIK…
    Allah Maha Adil,Dia tdk akn b’laku zalim t’hdp makhluk2nya..
    stp bnda yg d lakukan psti ad p’balasannya,
    stimpal dgn pe y d lakukan..
    fikir2kn…renung2 kn lah…

  124. comelkan ank kucing tu, emm… ini bukan persoalan kafir atau muslim, tapi soal perikemanusiaan… mungkin wanita tu, dibesarkan dalam persekitaran yang macam tu, so dia pun jadi cam 2, malas nak kutuk sbb, teringat akhlak Imam Hasan al-Hudhaibi

    Sebagian ikhwah membicarakan tentang sikap Gamal Abdul Naser dan revolusi Ikhwan, mereka mengungkapkannya dengan kata-kata kasar dengan nada marah. Akan tetapi, Ustadz Mursyid Hasan al-Hudhaibi – semoga Allah merahmatinya- berkata kepada mereka dengan tenang, “Cara-cara kalian dan yang saya dengar dari kalian tentang Abdul Naser beserta kaki tangannya sama sekali bukan dari akhlak Islam, juga bukan yang kita pelajari dari dakwah Ikhwan. Saya mohon agar kalian komitmen dengan akhlak dakwah, terus terang saya gembira dengan sikap seperti ini, yaitu mengembalikan akhlak-akhlak dakwah.”

    http://dakwah.info/bekal-dakwah/sikap-imam-hasan-al-hudhaibi/

  125. gua tau nk wat per kat pompuan ni. jgn hukum mati
    kasi masuk penjare jer seumur idop biar die rase sket..
    kesian tul kucing tu….
    bangang punye pelacor jahanam

  126. dam! kau ni bongok sangat kan kucing tu peliharaan nabi eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee…. qow ny gler cgt n aq bnci owg cm qow dsr cial

  127. Astaghffirullahala’zim…kesian kucing tu.smpai hati pmpuan tu buat gtu..huhu…nk nanges tgk..kejam btol!

  128. cian tol kucing tu…dah lah kucing tu haiwan kesayangan nabi muhammad (S.A.W ) die ni….. :(

    • btul…mmngbodh…sial plk tu orng ni…ish ……hey…grm3….astagfirullahhalazim…..sbr2. …… :(

  129. manusia paling STUPID yang pernah aq tengok
    GOD dah bagi otak use lah

    AMARAN 2x :jika sesiaper yg trjmpa ngan popan ni blasah dier mcm popan tu wat kan cat ni

  130. ni ada video pasal pempuan nie…kalau tengok video dia,kita tengok lagi kita geram…bangang punya perempuan nie.

  131. astaghfirullahaladzim. shbt2 berhati-hatilah dlm menulis komen. jgn krn geramkan pd pempuan tu, kita pun turut sama berdosa. Berdasarkan gmbr, ana mengira dia adalah org yg tiada iman (kafir), jd x hairanlah perilakunye sebegitu. Allah..teringat ana pada rakyat dipalestin, nasib mereka lebih teruk lg dr anak kucing tu. Moga Allah memberi hidayah pd kita semua

  132. ya Allah…kejamnya dia….tunggulah balasan di akhirat kelak……

  133. kalau aq nmpq org2 ,aku pijak dia mcm pompuan tu pijak kucing tu.geram betul aku nanti dia tau nasib dia tunggu la

  134. subahanallah……ape nak jadi skunk nie…

  135. bdh laa die niii….binatang pun x mcm tuuu kejam…

  136. bodoh ke, engkau bunuhkucing

  137. betine 2 bikin gua pns…pd smue yg mmbce,klu kite jmpe dye 2,jom rmi2 kite pijak dye mcm mne dye wt kucing 2…
    krg ajr…
    subhanaallah

  138. kucing 2 makhluk allah jgk…sdp2 jer btine 2 nk bnh kucing yg x brdose…x lme lg dye akn trime blsan dr allah…
    pdn muke…

  139. kesian kucing 2………..perempuan 2 memang bodoh……….kalo aq jadi polis aq dah lama tangkap perempuan tu tau……biar padan muka die

  140. kepada semua yang pelihara kucing janganlah kita mendera kucing itu………….kucing itu pown mahu hidup macam kita

  141. ya Allah….apa lar salah kucing tu…kalo dia curi ikan sekali pon..maafkan lar…dah dia lapar…seksa kucing tu…mintak2 lar Allah beri dia petunjuk..jgn spi Allah turunkan bala kat kaum dia sudah…kejam.. mmg kejam

  142. kejam sungguh…… pmpuan tu patut dihukum bunuh…. bls blik ape yg die wt kt kucing tu…..

  143. mengap perempuan nie membunu kucung
    kita patut menhgargai makluk allah yang lain…………..
    patu pempuan jadi binatang………..

  144. Harap2 kucing tu dapat merasa indahnyer syurgaMu Ya Allah~

  145. bodo sial nk mampos nk haram punyer betine sial d dunia

  146. setan punya betina,,

  147. kasian anak kucing itu padahal dia tak bersalah benar2 jahat orang yg membunuh anak kucing itu dida tdak punya rasa belas kasihan niscaya dia akan masuk neraka dan allah akan murka kepadanya…

  148. astargfirullahal’azim subhanallah lailahaillallah…
    ape nak jadi ngan pempuan tu…ape dia takde hati dan perasaan ke…aku tengok kucing yang sakit kat tepi jalan pun aku sedih sangat ni kan plak anak kucing yang kena buat macam tu…tapi dia pasti akan rugi sebab anak kucing yang dia bunuh tu tempat dia kat syurga…tunggu je la pembalasan allah di akhirat…

  149. kucing selucu itu kau tega membunuhnya.dasar kau perempuan tak punya hati nurani…..

  150. subhanallah asal la manusia kejam sgt x de perasaan kesian terhadap binatang…comel pulak 2 kucing 2…terima lah balasan dr tuhan….masyaALLAH……

  151. AKU AKAN POTONG KAKI TANGAN POMPUAN TU LEPASTU SEKSA DIA DENGAN MENYIMBAH AIR PANAS KAT DIA DAN CAMPAK KE DALAM PENJARA BERTAIK DAN ULANG PERBUATAN AKU KAT DIA IAITU MENYIAT-NYIAT KULIT DIA SAMBIL SIMBAH AIR PANAS KAT DIA SETIAP HARI SAMPAI AKU PUAS HATI.

  152. Assalamualaikum.

    Kepada para pengirim komen secara amnya. saya berasa sangat terharu melihat ramainya manusia yang berbelas kasihan kepada kucing tersebut. benar, ia juga makhluk Allah. Semoga Allah menanam rasa kasih kita ini sepertimana kepada seorang Sahabat bernama Abu Hurairah R.A.

    Cuma sedikit teguran. Apakah bezanya antara wanita tersebut dengan diri kita sendiri yang mencarut memaki hamun terang-terangan?

    Jelas kedua-dua perkara tersebut adalah tindakan yang kurang sihat, malah berdosa tentunya.

    Dan ia boleh merebak, menggalakkan api kemarahan saudara-saudara yang lain.

    Lantas beramai-ramai meraih dosa akibat cara pengurusan marah yang salah.

    Satu cadangan saya. Apakata kita pendamkan rasa geram kita sorang-sorang. Kemudian sekadar menyatakan sokongan terhadap menentang kezaliman ini.

    Lebih baik lagi, kita mendoakan moga Allah memberi hidayah, bukan sekadar kepada wanita tersebut malahan kesemua manusia yang berbuat zalim, muslim ataupun tidak. Masih ramai bukan??

    Kalau masih belum puas, doakan : moga diberi hidayah dan bertaubat setelah mendapat azab yang amat berat di dunia lagi.

    * agama itu nasihat, bukan menghukum.
    * muslim itu baik segala urusannya. apabila mendapat nikmat ia bersyukur, apabila ditimpa musibah ia redha dan berdoa.
    * Hadis : “Sesungguhnya aku diutus untuk menyempurnakan akhlak (yang mulia)”

    Wallahu A’lam. Sekian.

  153. aku sokong sape kte perempuan tu bodoh…..perempuan tu memanglah bodoh,bangang,sial,taik,muke elok jdi putih terus hitam,pukimak,……nampak macam baik rupe nyer jahat giler…..tengok ar ko ade lah pembalasan satu ari nanti…..

  154. siapa minah nih? dia mungkin orang jepun, negara yg tidak bernasib baik untuk mendapat cahaya agama lebih awal….mengapa kita orang islam tidak berusaha menyebarkan islam ke jepun padahal pintu jepun sudah terbuka sejak perang dunia lagi…

    lupakan soal kezaliman sebentar, sebaiknya sila muhasabah diri kita sendiri, sejauh mana kita berusaha menambah nilai diri, contohnya dengan belajar bahasa asing supaya dapat membantu menyebarkan islam…sekuat mana kita memahami dan mempraktikkan islam, sehingga orang lain boleh terkesan dengan islam yang kita amalkan? ramai lagi orang di luar sana yang hilang arah tujuan, menderita penyakit hati dan mental…apa peranan kita? memaki dan melaknat tidak akan megubah keadaan… dunia sedang parah, dan kita ada peranan masing masing untuk menjadikan keadaan di dunia lebih baik

  155. subhanallah…tersentuh sgt2..

  156. the most crazy and stupid old ugly woman i ever see in the world. got to hell n fuck you

  157. memang x der hati perut…dan x berperikemanusiaan…
    nauzubilah

  158. how dare u kill this kitten..

  159. beraninya sama makhluk yang lemah……
    semoga kumu dapat balasan…..!!! Amin

  160. boleh tau terjemahan ayat Quran nie surah ape?

    “Jangan kamu menyangka bahawa Allah lalai terhqadap apa yang diperbuat oleh orang-orang yang zalim. Hanya sanya Allah menangguh (balasan terhadap) mereka ke hari yang mata-mata terbeliak (Hari Kiamat) … “ (Al-Quran).

  161. bodoh bahalul ! muka mcm s**l, se**n….kalau aku dpt muka kau tu, aku pijak2 dgn kasut aku pulak….

  162. Surah At Takwir Ayat 5

    • “Maka apabila binatang liar dikumpulkan” untuk mendapat Pembelaan dari Allah AzzawaJalla.

    Tidak buleh membunuh haiwan melainkan dengan niat untuk dimakan. Dalilnya Sabda Rasulullah Salallahu alaihi wasalam:
    Sesiapa membunuh burung dengan tujuan mensia-siakannya, maka ia menghadap Allah pada hari Qiamat dan berkata: Wahai Tuhanku, sesungguhnya si fulan telah membunuhku dengan sia-sia dan dia tidak membunuhku untuk dimanfaatkan (Hadis riwayat Ahmad:18976. AnNasa’i:4446 dan rujuk Ghayah Al Maram oleh Syeikh al Albani:4246.

    Hadis no 1462 sahih Bukhari jilid 3:
    Dari Abu Hurairah Radhiallahu anhu : Nabi SallAllahu alaihi waSalam bersabda” Apabila kamu mendengari kokok ayam, maka berdoalah kepada Allah untuk beroleh kurnia dariNya kerana Sesungguhnya ia telah melihat malaikat. Apabila kamu mendengar bunyi ringit keldai maka mohonkanlah Perlindungan dengan Allah dari bahaya gangguan syaitan kerana sesungguhnya ia telah melihat syaitan

    Surah Al Maidah 5:3

    Diharamkan ke atas kamu bangkai, darah dan daging khinzir

    Allah swt telah berfirman :

    “Katakanlah: “Tiadalah aku perolehi dalam wahyu yang diwahyukan kepadaKu, sesuatu yang diharamkan bagi orang yang hendak memakannya, kecuali kalau makanan itu bangkai, atau darah yang mengalir atau daging babi – kerana Sesungguhnya semua itu kotor – atau binatang yang disembelih atas nama selain Allah. Barangsiapa yang dalam Keadaan terpaksa, sedang Dia tidak menginginkannya dan tidak (pula) melampaui batas, Maka Sesungguhnya Tuhanmu Maha Pengampun lagi Maha Penyayang”. (Al-An’am : 145)

    Ayat 44 Surah al Isra’:
    Langit yang tujuh lapis dan bumi yang tujuh lapis dan semua yang ada di dalamnya bertasbih kepada Allah. Dan tidak ada suatupun melainkan bertasbih dengan memujiNya, tetapi kamu sekalian tidak mengerti tasbih mereka sesungguhnya Dia adalah maha penyantun lagi Maha pengampun
    Hadis Sahih Bukhari no 1131 jilid 3 (banyak kisah fauna dan flora)

    Dari Abu Hurairah RadhiaLlahu anhu, Nabi Sallallhu alaihi waSalam, bersabda “Ketika seorang lelaki mengenderai lembu, maka lembu itu melenggong kepadanya sambil berkata “Saya diciptakan bukan untuk ini (dikenderai), saya diciptakan Allah untuk mengerjakan sawah ladang”. Ia berkata “Saya percaya dengan ucapan itu. Demikian jua Abu Bakar dan Umar. “Seekor Serigala (AzZi’bu) menangkap kambing, lalu diburu oleh pengembala. Serigala itu berkata “Siapakah yang akan menguasainya pada hari berkuasanya binatang buas? Pada hari itu tiada pengembalanya selain dari aku”. Dia berkata “Saya percaya, jua Abu Bakar dan Umar***

    ***keterangan: Keterangan ini mungkin hanya berupa kiasan.

    Ayat 79 Surah Al Anbiya’:
    Maka Kami telah beri faham/pengertian kepada Sulaiman tentang hukum (yang lebih tepat*) dan kepada masing-masing mereka telah kami berikan hikmah dan ilmu dan telah kami tundukkan gunung-gunung dan burung-burung. Semua bertasbih bersama Daud, dan Kamilah yang melakukannya

    *Menurut riwayat Ibnu Abbas bahawa sekelompok kambing telah merosakkan tanaman di waktu malam. Maka yang empunya tanaman mengadu hal ini kepada Nabi Daud memutuskan bahawa kambing-kambing itu harus diserahkan kepada empunya tanaman sebagai ganti tanaman yang rusak. Tetapi Nabi Sulaiman a.s memutuskan supaya kambing-kambing itu diserahkan sementara kepada yang empunya tanaman untuk diambil manfaatnya. Dan orang yang empunya kambing diharuskan menggantikan tanaman itu dengan tanaman yang baru. Apabila tanaman yang baru itu telah dapat diambil hasilnya, mereka yang mempunyai kambing itu boleh mengambil kambingnya kembali. Putusan nabi Sulaiman a.s ini adalah keputusan yang lebih tepat.

    Ayat 41 Surah An Nur:

    Tidakkah kamu tahu bahawasanya Allah: kepadaNya bertasbih apa yang di langit dan di bumi dan juga burung dengan mengembangkan sayapnya. Masing-masing telah mengetahui cara solat dan tasbihnya, dan Allah maha Mengetahui apa yang mereka kerjakan

    Ayat 168 Al Baqarah:

    Hai manusia, makanlah yang Halal serta baik (Halalan Thoiyiban), dari apa yang terdapat di bumi dan janganlah kamu mengikuti langkah syaitan kerana sesungguhnya syaitan itu musuh yang nyata bagimu.

    Ayat 173 Surah Al Baqarah:

    Sesungguhnya Allah hanya mengharamkan bagimu bangkai, darah, daging babi dan binatang yang ketika disembelih disebut nama selain Allah**. Tetapi barangsiapa dalam keadaan terpaksa memakannya sedang ia tidak menginginkannya dan tidak pula melampaui batas, maka tidak ada dosa baginya. Sesungguhnya Allah maha Pengampun lagi Maha Penyayang.

    Ayat 3 Al Maidah:

    Diharamkan bagimu memakan bangkai, darah*, daging babi, daging haiwan yang disembelih atas nama selain Allah, yang tercekik, yang dipukul, yang jatuh, yang ditanduk, dan yang diterkam binatang buas, kecuali yang sempat kamu menyembelihnya**, dan yang diharamkan bagimu yang disembelih untuk berhala. Dan diharamkan juga mengundi nasib dengan anak panah itu)*** adalah kefasikan. Pada hari ini **** orang kafir telah putus asa untuk mengalahkan Ad-Din mu,sebab itu janganlah kamu takut kepada mereka dan takutlah kepada Ku, Pada hari ini telah Ku Sempurnakan bagi mu AdDin mu, dan telah Ku cukupkan kepada kamu ni’matKu, dan telah Ku ridhai ISLAM itu jadi AdDin mu. Maka barangsiapa terpaksa***** kerana kelaparan tanpa sengaja berbuat dosa, Sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.

    *Ialah darah yang keluar dari tubuh, sebagaimana tersebut dalam surah Al An’am ayat 145.
    **maksudnya ialah : binatang yang tercekik, yang dipukul, yang jatuh, yang ditanduk dan yang diterkam binatang buas adalah halal jika sempat disembelih di atas nama Allah sebelum mati

    ***Al Azlam ertinya anak panah yang belum pakai bulu. Orang Arab jahiliah menggunkan anak panah yang belum pakai bulu untuk menentukan apakah mereka akan melakukan suatu perbuatan atau tidak.
    Caranya ialah: mereka mengambil tiga buah anak panah yang belum pakai bulu. Setelah ditulis masing-masing iaitu dengan “lakukanlah”, “jangan lakukan” sedang yang ketiga tidak ditulis apa-apa, diletakkan dalam sebuah tempat dan disimpan dalam Kaabah. Bila mereka hendak melakukan sesuatu perbuatan maka mereka meminta supaya juru kunci Kaabah mengambil sebuah anak panah itu. Terserah nanti apakah mereka akan melakukan atau tidak lakukan sesuatu, sesuai dengan tulisan anak panak yang diambil itu. Kalau yang terambil anak panah yang tidak ada tulisannya, maka undian diulang sekali lagi.
    ****yang dimaksudkan dengan hari ialah masa iaitu masa haji wada’, haji terakhir yang dilakukan oleh Rasulullah Sallallahu alaihi Wasallam.

    *****Maksudnya: dibolehkan memakan makanan yang diharamkan oleh ayat ini jika terpaksa seperti terlalu lapar.

    Ayat 145 Surah Al-An’am
    Katakanlah: Tiada aku perolehi dalam wahyu yang diwahyukan kepadaku, sesuatu yang diharamkan bagi orang yang hendak memakannya kecuali kalau makanan itu bangkai atau darah yang mengalir atau daging babi, kerana sesungguhnya semua itu kotor, atau binatang yang disembelih atas nama selain Allah. Barangsiapa yang dalam keadaan terpaksa sedang dia tidak menginginkannya dan tidak pula melampaui batas, maka sesungguhnya Tuhanmu Maha pengampun lagi Maha Penyayang.

    Hadis Sahih Bukhari Jilid 1,No.413
    • Asma binti Abu Bakar r.a memberitakan, bahawa pada suatu ketika nabi saw. Melakukan Shalat Kusuf (Shalat waktu gerhana matahari). Baginda berdiri lama, rukuk lama, kemudian berdiri lama, kemudian rukuk lama,kemudian bangkit dari rukuk dan sesudah itu sujud lama, kemudian bangkit lalu sujud lama.
    • Kemudian berdiri kembali lama, kemudian rukuk lama,kemudian bangkit dan berdiri lama, kemudian bangkit lalu sujud kembali lama. Sesudah itu baginda melenggong memberi salam. Sabda baginda”Sesungguhnya dekat rasanya Syurga kepadaku, sehingga andaikan aku berani, dapat kupetikkan untukmu setangkai buah dari buah-buahannya.Tetapi neraka terasa dekat pula kepadaku. Sehingga aku berucap,”Ya,Tuhan,Apakah aku bersama mereka?” Tiba-tiba aku melihat seorang wanita yang kuduga dia dicakar kucing. Lantas aku bertanya”Apakah yang telah terjadi?” Jawab Mereka “Wanita itu telah mengurung kucing itu sampai mati kelaparan, tidak diberinya makan dan tidak pula dilepaskannya supaya kucing itu dapat haknya untuk mencari makan.”
    Sahih Muslim no 2247 jilid 4
    • Dari ‘Abdullah r.a. katanya Rasulullah saw. Bersabda :”Seorang wanita menyiksa seekor kucing dengan jalan mengurungnya sampai mati. Kerana itu wanita tersebut dimasukkan ke neraka. Kucing itu tidak diberikannya makan dan minum selama dalam kurungan dan tidak pula dilepaskannya supaya dia dapat mencari makan sendiri berupa rumput rumput yang tumbuh di bumi.
    Hadis 2094 jilid 4 Muslim
    Dari Amir bin Saad dari bapanya (Saad bin Abi Waqas) r.a. katanya “ Sesungguhnya Nabi saw. Telah memerintahkan supaya membunuh cicak dan baginda menamakanya “Si penjahat kecil)=Puwaisiqan

    Hadis 2095 jilid 4 Muslim
    Dari Abu Hurairah r.a. Nabi saw. Sabdanya “Siapa yang membunuh cicak satu kali pukul ditulis baginya pahala seratus hasanah, Siapa yang membunuhnya dua kali pukul, pahalanya kurang dari itu. Dan siapa yang membunuhnya tiga kali pukul, pahalanya kurang lagi dari itu”

    Hadis 2096 Muslim jilid4
    Dosa bunuh semut:
    Dari Abu hurairah r.a dari rasulullah saw. Sabdanya:”Seekor semut menggigit seorang nabi diantara para nabi, lalu Nabi tersebut menyuruh bakar sarang semut itu lalu dibakarlah, Kemudian Allah swt mewahyukan kepadanya. “hanya seekor semut yang menggigitmu, lalu engkau musnahkan suatu umat yang selalu membaca Tasbih”

    Sahih Muslim hadis 2097 jilid 4
    Dari Abdullah r.a. katanya Rasulullah saw. Bersabda “Seorang wanita disiksa Allah pada hari Kiamat lantaran dia mengurung seekor kucing sehingga kucing itu mati. Kerana itu Allah SWT memasukkannya ke Neraka. Kucing itu dikurungnya tanpa diberi makan dan minum dan tidak pula dilepaskannya supaya ia dapat menangkap makanannya yang terdapat di bumi.
    Sahih Muslim jilid 4 no hadis 2098
    Sayangi hayawan
    Dari Abu hurairah r.a katanya rasulullah saw. Pernah bercerita “Pada suatu ketika ada seorang lelaki sedang berjalan melalui sebuah jalan, lalu dia merasa sangat kehausan. Kebetulan dia turun ke sumur itu untuk minum. Setelah keluar dari sumur, dia melihat seekor anjing menjulurkan lidahnya menjilat-jilat tanah kerana kehausan. Orang itu berkata dalam hatinya, Alangkah hausnya anjing itu, seperti yang baru kualami” lalu dia turun kembali ke sumur, dicedoknya air dengan sepatunya, dibawanya ke atas dan diberi minumkannya kepada anjing itu. Maka Allah berterima kasih kepada lelaki itu (diterimaNya amalnya), dan diampuniNya dosanya” Para sahabat bertanya “Ya Rasulullah saw. Dapat pahalakah kami menyayangi haiwan ini?” Jawab rasulullah saw “Menyayangi setiap makhluk hidup(tumbuhan dan haiwan) berpahala (ada pahalanya),”
    Hadis sahih Muslim jilid 4 no hadis 2099
    Dari Abu Hurairah r.a katanya “Rasulullah saw. Bercerita “Pada suatu ketika ada seekor anjing mengelilingi sebuah sumur. Anjing itu hamper mati kehausan. Tiba-tiba dia terlihat oleh seorang wanita pelacur bangsa bani Israil. Maka dibukanya sepatu botnya, kemudian dicedoknya air dengan sepatunya, lalu diberinya minum anjing yang hampir mati itu . maka Allah swt mengampuni segala dosa wanita itu (dengan asbab amalnya beri minum anjing itu).
    Sahih Muslim jilid 1 Hadis 128
    Jabir bin Abdullah r.a mendengar Nabi saw. Bersabda”Akan senantiasa ada hingga hari Kiamat segolongan umatku yang berjuang menegakkan kebenaran dan mereka pasti menang” sementara itu nabi ‘Isa a.s akan turun ke tengah-tengah umat. Lalu pemimpin-pemimpin mereka berkata kepadanya: “Sudilah Anda solat dan menjadi Imam (pemimpin) kami.” Jawab Nabi ‘Isa a.s ,”Tidak, Masing-masing kamu boleh menjadi pemimpin bagi yang lain, selaku suatu kehormatan yang dilimpahkan Allah kepada ummat ini”.

    Hadis sahih Muslim jilid 1 No. 127.

    Dari Abu Hurairah r.a katanya Rasulullah saw. Bersabda “Demi Allah yang jiwaku ditanganNya, sesungguhnya telah dekat masanya Isa Ibnu Maryam akan turun di tengah-tengah kamu. Dia akan menjadi Hakim yang ADIL, akan dihancurnya salib, dibunuhnya babi/khinzir, dihapuskannya pajak, dan kekayaan akan melimpah ruah (ma’mur) sehingga tidak seorang pun lagi bersedia menerima pemberian”

    Hadis 1540 sahih muslim jilid 2
    Dari Jabir bin Abdullah r.a katanya “Rasulullah saw. Memerintah membunuh anjing. Lalu kami laksanakan perintah itu sehingga seekor anjing milik seorang wanita yang selalu mengawal tuannya dari dusun kami bunuh pula. Kemudian Rasulullah saw. Melarang membunuh anjing seperti itu. Tetapi sabda beliau, “Bunuhlah (bila-bila masa dan dimana saja) anjing yang seluruh bulunya bewarna hitam dengan dua titik putih di keningnya kerana anjing seperti itu adalah syaitan.
    Hadis No. 1550 sahih muslim jilid 2
    Dari Jabir bin Abdullah r.a katanya dia mendengar Rasulullah saw. Bersabda di tahun penaklukan Makkah dan ketika itu dia berada di makkah, sabdanya “sesungguhnya Allah dan RasulNya telah mengharamkan jual khamar/arak, bangkai, babi dan berhala” lalu ditanya orang akan baginda “Ya, Rasulullah, bagaimana hukumnya lemak yang terdapat dalam bangkai? Kerana lemak itu digunakan orang untuk gemuk perahu, untuk meminyaki kulit, dan untuk menyalakan lampu.” Maka bersabda baginda, “Tidak buleh, itu haram, kemudian bersabda pula baginda “Kerana lemak itulah Allah taala mengutuk orang yahudi. Allah telah mengharamkan atas mereka lemak bangkai, tetapi mereka mengolahnya jua. Kemudian mereka menjual, dan hasilnya penjualannya itu mereka makan”
    Hadis no 2127 sahih Bukhari jilid 5
    Jabir r.a berkata “Nabi saw. Mengharamkan menjual babi”
    No.2128 hadis sahih bukhari jilid 5
    Dari Qutaibah bin said , katanya “kami diberitahu oleh al Laits dari Ibnu Syihab dari Ibnu Musayyab bahawasanya ia mendengar Abu hurairah r.a berkata “Rasulullah saw. Bersabda “Demi Dzat Allah yang jiwaku ada di dalam gengamanNya, niscayalah pasti hampir sekali bahawa putera Maryam (yakni Nabiyullah Isa Al masih) turun dikalangan kamu semua. Ia bertindak sebagai Hakim (pemberi keputusan segala macam persoalan) lagi pula bersifat ADIL. Ia akan mematahkan palang salib yangdianggap suci oleh kaum nasrani), membunuh babi (yakni menyuruh seluruh pengikutnya agar melenyapkan semua babi, juga babi hutan sampai habis sama sekali, membebaskan pajak gadai untuk seluruh kaum muslimin, sebab suatu Negara yang berasaskan Islam memang tidak memberi beban yang berupa pajak dalam bentuk apapun kepada umat Islam) dan meluaplah harta kekayaan (sebab mendapatkan keberkahan dari Allah Taala) sehingga tiada seorangpun yang suka menerimanya (sebagai sedekah)

    Al-Baqarah : 67 – 71, 164

    Ayat 67:
    Dan Ingatlah ketika Musa berkata kepada kaumnya “Sesungguhnya Allah menyuruh kamu menyembelih seekor sapi betina, Mereka berkata “Apakah kamu hendak menjadikan kami buah ejekan? Musa menjawab “Aku berlindung kepada Allah agar tidak menjadi salah seorang dari orang-orang jahil

    Ayat 68:
    Mereka menjawab “Mohonkanlah kepada Tuhanmu untuk kami , agar Dia menerangkan kepada kami, sapi betina apakah itu” Musa menjawab “Sesungguhnya Allah berfirman bahawa sapi betina itu adalah sapi betina yang tidak tua dan tidak muda; pertengahan antara itu; maka kerjakanlah apa yang diperintahkan kepadamu”

    Ayat 69:

    Mereka berkata “Mohonkanlah kepada Tuhanmu untuk kami agar Dia menerangkan kepada kami apa warnanya. Musa menjawab “Sesungguhnya Allah berfirman bahawa sapi betina itu adalah sapi betina yang kuning, yang kuning tua warnanya, lagi menyenangkan orang ramai memandangnya.

    Ayat 70:
    Mereka berkata “mohonkanlah kepada Tuhanmu untuk kami agar Dia menerangkan kepada kami bagaimana hakikat sapi betina itu kerana sesungguhnya sapi itu masih samar bagi kami dab sesungguhnya kami INSYA ALLAH AKAN MENDAPAT petunjuk untuk mendapatkan sapi itu.
    Hadis Sahih Bukhari no 1146 Jilid 3:

    Dari Abdullah ibnu Umar radhiaLlahu anhu, Rasulullah Sallallahu alaihi waSalam bersabda “ Ada seorang wanita yang disiksa di neraka kerana ia memenjarakan kucing sampai mati kelaparan. Kerana itu dia masuk neraka” Kemudian Rasulullah bersabda” Tuhan tahu, bahawa engkau tidak memberi makan dan minum kucing itu waktu memenjarakannya, kucing itu tidak pula engkau lepaskan agar dapat makan apa ymelata di BUMI.

    Hadis 1150 sahih Bukhari jilid 3:

    Dari Abu Hurairah RadhiaLlahu anhu, Rasulullah SallAllahu alaihi waSalam bersabda “Kuda dapat menjadi sumber pahala, menjadi alat untuk memenuhi keperluan, atau menjadi sebab dosa. Ia menjadi sumber pahala, jika ia dipelihara untuk AdDinuLlah, digembalakan di padang rumput, atau diperkebunan. Seberapa sampai oleh kuda itu menurut panjang talinya di padang rumput atau di kebun itu, itu menjadi pahala bagi yang empunya. Kalau tali kuda itu putus, lalu naik ke tempat yang tinggi, jejaknya dan tahinya menjadi sumber pahala bagi yang empunya kuda tersebut.. Seandainya kuda itu melalui sebuah sungai, lalu ia minum di sungai itu, sedangkan yang punya tidak berniat memberikan minum, maka yang demikian itu menjadi sumber pahala baginya, Kerana itu ,kudanya menjadi sumbar pahala baginya

    Insan yang memelihara kuda untuk memenuhi keperluan hidupnya , agar ia jangan jadi pengemis, dan tidak melupakan hak Allah pada waktu membebani kuda itu*** kerana kuda itu menjadi alat bagi memenuhi keperluannya. Dan orang yang memelihara kuda kerana kesombongan, angkuh, riak terhadap Insan Muslim, maka kuda itu menjadi sebab dosa baginya” dan ditanya seseorang kepada Rasulullah SallALlahu alaihi waSalam hal keldai/khimar, maka turun ayat ringkas kepada Nabi yakni ayat “Siapa yang berbuat kebaikan sebesar zarah jua pun akan dilihatNya; sesiapa yang berbuat kejahatan sebesar zarah sekalipun akan dilihatNya “ (Surah AzZalzalah, ayat 7-

    Keterangan
    *** Maksudnya kuda itu dipelihara dengan baik dan diberinya muatan beban sesuai dengan kekuatan kuda itu untuk mengangkutnya.

    Ayat 88 surah An Namli
    ” Dan engkau melihat gunung ganang, engkau menyangkanya tetap membeku (tidak bergerak), pada hal ia bergerak cepat seperti bergeraknya awan; demikianlah perbuatan Allah yang telah membuat tiap-tiap sesuatu dengan serapi-rapi dan sebaik-baiknya;sesungguhnya Ia Amat mendalam pengetahuanNya akan apa yang kamu lakukan.”

    ayat 59 surah al an’am menyebutkan Dan pada sisi aAllah kunci kunci semua yang ghaib tak ada yang menegetahuinya kecuali Allah dan Dia mengetahui apa yang di daratan/land dan lautan/sea dan tiada sehelai daun yang gugur pasti Allah mengetahuinya dan apabila daun jatuh pasti allah mengetahuinya dan jika sebutir biji benih basah dan keraing jatuh di dalam bumi/tanah pasti jua Allah mengetahuinya serta sudah tertulis di lauhul mahfuz

  163. atarfirllahalazim….manusia jenis ape nie.!!!!
    xperkemanusiaan lgsg!!!!!
    semoga kau perempuan jahanam dilaknat tuhan!!!!!!!!!!!!!!!
    xssgp nk tgok.!!!
    nmg cibai pnye pmpn bdo nie….!!!

  164. mai pakat ramai-ramai kita bako…bako….ataupun kita tanam dia hidup-hidup. baru dia tahu

  165. tu pasal ,,,,,yg kau org suka sangat tengok filem korea……..cuba boikot filem korea

  166. kudu modar anjing awe we goblog

  167. mampos la tu kucing
    the ugly cat deserves that!!!

  168. cuba bayangkan kalau kucing itu yang buat begitu kat perempuan itu.pasti amat sakit

  169. mamaaaaaaaaa semoga kucingku tidak seperti itu juga maaaaaaaaaa aku juga pengen injek injek perempuan itu juga dasar perempuan iblis klo tak suka ma kucingnya kasi aku aja tuuuuuu

  170. astagfirullahaladzim…
    kejam sekali wanita ini,,hatiku terasa teriris melihat kucing itu,,tak tahan airmataku.
    aku dan keluarga sangat menyayangi kucing,,rasanya ingin sekali memarahi wanita itu.
    tapi semoga allah yg membalasnya,,amin

  171. nie manusia bodoh..

  172. masyallah…..ish3x sabo jelah nnti kat akhirat kucing tu pijak balik dia sampai keluar mata….JAHATNYAAAAAAAAAAAAAAAA

  173. memang perempuan gila

  174. Inilah sikap manusia kejam dan zalim, tidak punya perasaan belas kasihan. Manusia sebegini, tatkala dia menghadapi situasi sebagaimana anak kucing yang dizalimi itu baru dia tahu betapa perlunya belas kasihan. Sebagai manusia yang punya akal fikiran, patutnya berbelas ihsan sesama makhluk, jangan diainaya makhluk lain samada kucing, pokok bunga, dan lain-lainnya kerana perbuatan itu adalah perbuatan mungkar dan keji. Sebagai manusia biasa, saya sebenarnya berasa marah dan geram dengan perbuatan perempuan durjana itu, ini kerana saya melihat pada gambar-gambar berkenaan, saya sungguh terkejut dan sedih melihat seekor anak kucing yang tidak berdosa telah dipijak hingga mati oleh seorang perempuan durjana (bukan semua perempuan, perempuan yang pijak kucing itu sahaja) tersebut. Saya tidak sanggup melihat gambar berkenaan kerana walaupun tidak dapat lihat dan dengar kucing itu mengiau meminta belas ihsan dan menggelupur kesakitan, tetapi saya terbayangkan keadaan kucing itu. Amat teringin saya melempang dan menghumban perempuan durjana itu ke dalam longkang kerana bertindak kejam terhadap anak kucing yang tidak berdosa itu kerana saya begitu marah dengan perbuatan zalim perempuan durjana tersebut. Semoga dia dihukum dengan setimpal di atas perbuatan zalim tersebut.

  175. Subhanallah…sampai hati dia pijak kucing tuh mcm tu….kejamnya~~
    mengalir air mata dibuatnya….mcm2 cerita pasal kucing ni…Subhanallah…

  176. sian nyer ak kucing tu

  177. tak ada perikebinatangan langsung….

  178. bukan setakat perempuan tu je yg kejam, yg tukang amik gambar pun sama kejam.sanggup biarkan perempuan tu berkelakuan buruk mcm tu. huhh!!!!! bila akhirat nanti, kucing tu pulak buat dia mcm tu berulang kali.

  179. Astaghfirllahhalazim,…. Kejammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm…ya Allah aku tahu engkau maha adil, dan aku sangat sayang kucing

  180. Ya Allah! Gila perempuan ni…

  181. Ngerinya…..apa perasaan dia nyer

  182. NTAH2 PEREMPUAN NIE gila..KALO betul MCM NER BOLEH LEPASA DARI PENJARA…….SBB TAK ADA AGAMA LANGSUNG.

  183. sial punye pompuan jepun!!!!sanggup dia bunuh kucing tu

  184. kesian kucing ni sedih nya tgk..:(

  185. perempuan itu memang KEJAM

  186. Terlalu ramai manusia kejam atas dunia skrg ni. Bkn stakat buang ank je.

  187. woihh jahat gler la betina ni..aku yg jahat pon tak tergamak nak wat camtu..kuar biji mata tu

  188. ish ish ish,,hati binatang betul la pupuan ni eee geram betul la aku tengak dia ni,,

  189. bangang bodoh sial giler mental nyer betina

  190. Sahabat yang punya kucingtu Allah…kalau kita aja sakit hati apa lagi yang punya Kucing itu…sabar sahabat…laknat Allah akan datang padanya didunia dan akhirat..nanti di yaumil akhir kepala dia juga dipecahkan kucing tu..yakinlah sahabt…marilah kita tingkatkan ibadah kita agar kita ditempatkanNya kelak di SurgaNya dan kita lihat si betina jahat ini di pijak kucingtu sebagai balasan…aamiin ya Allah

  191. celaka py pmpuan,kurang ajaq sguh,nie hati setan nie

  192. Semoga diya di siksa 7 kali lipat berbanding kucing itu

  193. Semoga dya dapat merasakan tuju kali lipat kesakitan d alam akhir nya, berbanding kucing eto

  194. namapun bukan islam nk buat camnekn

  195. xde video die ke ?
    kt mne nk tgk ye ??

  196. Manusia kejam sepertinya menganggap bahawa dunia ini milik mereka. Manakala haiwan2 yang tidak berdosa ini dianggap hanya menumpang kehidupan manusia. Tetapi manusia lupa bahawa dunia ini bukan milik sesiapa kerana ianya milik ALLAH SWT. Haiwan mempunyai otak tapi haiwan tidak mempunyai akal fikiran. Manusia Memiliki kedua duanya tetapi manusia zalim, kejam dan tamak. Haiwan mati akan masuk syurga. Manusia mati….ada dua pilihan, syurga atau neraka. Ini kerana manusia tidak sempurna sifat. Syaitan kasar. Lihatlah Syaitan sebenar didalam gambar ini. Dia akan mendapat balasan kelak. Kalau balasan kena baham harimau atau singa, wallahualam mungkin itu salah satu balasan tuhan kepadanya.

  197. tak gune marah..bukan dye bace pon..
    buat dose je..

  198. itu kucing mainan laa

  199. mmg jahat sejahat2 manusia…lebih dr dajjal…bongok!!!! kalo aku jupe aku kerat2 tine ni v mkn boye….setang ah…! molek2nya pijok muka ye dgn kete giling…sialllllll….!!!!!!!!!!!!1

  200. mnusia ini ….x tau nak ckp pe dah…jika lah kucing itu blh mnjerit dan minta pertolongan…cam ne lar ea….

  201. dasar perempuan gila , loe aja mati yg kyk gtuu . kucing kok di bunuh , loe yg pantas di bunuh

  202. mmang x de otak btul la……..;^bodoh punya pempuan.mak bapak x ajar ko ke untuk hormat haiwan!!!!!!!!!!!!!!! kecuali(BABI ANJING)………..

  203. itu manusia stressssssssssssssssssssssss gue marah banget

  204. Biadaf ini nenek2

  205. syaitan da melekat d badannya

  206. kucing tu dah lah kecil pulak sesiyapa yang bunuh kucing akan masuk neraka tau masha allh oang macam maknusiya ni tk buat pulak biar lah dia tu kan bukan islam lagi _lagi cina kan diya tk suka kucing dia suka anjing tau ……

  207. wanita pembunuh kucing pantas di pecahkan kepalanya dasar bangsat

  208. taiik punya pompuan…kucing tu tak buat apa langsung kat dia…bangang punya manusia…semoga Allah balas kejahatan yang dia lakukan..

  209. Dasar cino iblis g duwe ati blas…..
    Seg kuoso mbales luweh laknat teko ik

  210. tuh orang cocoknya di bakar hidup2 dasar iblis.

  211. celaka punya perempuan moga lu mampus di gilis lori..

  212. *astagfirullahalzim…..:’(
    ya allah….
    Kucing.a mirip kucing kku….
    G kuat kku u/ melihat.a……

  213. dasar wanita kontol bangke lu

  214. astaghfirullah kasihanilah makhluk ALLAH… kelak akan disoal di sana

  215. ape tujuan die bunuh kucing tu..

  216. Gila ni orang

  217. babi bangan sial bodoh pantet punye pompuan…\

  218. tidak ada hati yang bersih

  219. bukan pmpuan tu jer.. tu yg ambil gambar tu… lagi bodoh

  220. Ya allah sunguh tega wanita itu membunuh dengan cara seperti itu,semoga manusia~manusia yang seperti itu diberikan hidayah dari ALLAH SWT.amiin

  221. Nie org cina idiot! Dlm agamanya ada karma, nnti jg dia ngerasain rasa diinjak ampe mati sprti itu disaat dibalik kehidupan dia nnti jd kucing. Baru nyahooo dia rasanya. Berbuat tak dipikir dulu tu induk setan.

  222. Sungguh kejam

  223. bangsa yang kuat makan binatang liar ..langsung tiada perasaan peridan belas langsung dalam hatinya

  224. Sial punya betina cina kalau aku dpt dia aku nak cincang dia

  225. Kesihan aku tengok kucing itu. Tengok la cina babI tu dia pijak mata ank kucing itu

  226. Ya allah kejam bner lo.aq yg plg cynx kcing mlah nh cwe bnuh kcing.dasar cwe t gila. . .klo aq tau tah.dh aq ajar abis t cwe.gk kcian apa ma kcng lcu t…

  227. hanya satu yg bs ku ucapkan yaitu “KEJAM”

  228. kena karm

  229. Astagfirullah….sya adlh salah satu penyayang n pemelihara kucing,,sungguh Kejam betul ni perempuan laknat….mudah2an ALLAH SWT akan membalas sebagaimana perempuan laknat membunuh anak kucing yg malang dan
    tak px dosa ini..amieen

  230. Memang gx punya otak,,,…!!!!!

  231. Ya Allah kasihan sekali kucing ini dibunuh dengan sadisnya ,
    wanita bodoh membunuh , semoga di azab Allah di neraka bodoh X 3 ……. Tambok loe ..

  232. terkutuk kau …mudah2an kau dikutuk jadi kucing.. amin

  233. Ci*ai punya betina! Lu mau gue kasi lu isap lancau ke?

  234. zahat wanita u ngak punya belas kasihan sma x..
    Emng htinya u terbuat dri ap sch..
    Q bisa dya berbuat kayak gtu…
    Ngak punya rasa iman sma x wnita u..

  235. semoga tuhan membalas perbuwatan nya amin yarobbal alamin…

  236. kontol , gudik, celet ,asu ,ngentod jawir … dasar orang cina otak tai … gw sumpahin lo bakalan masuk neraka……… huh tembelek asu

  237. Gila

  238. One word..mak ang musibat

  239. kentir

  240. Allahuakbar itu kucing salah apa sampai disiksa kejam begitu.kucing tanggung itu.nauzubillahiminzalik gak takut disiksa di alam barkah sprt itu tuh wanita biadab.

  241. i nalillahi wa’inalillahiroji’un. hae permpuan cina yg laknattt. Smoga bnyak orng2 yg mengutukmu.. dn hidupmu tersiksa dn palin amat tersiksa dan smoga panjang umur dn merasakan adzab pedih di dunia maupun di akhirat. Dn masuk neraka jahanam.. Naudzubillahimindzalik.

  242. Parah banget itu!!

  243. Astagfirullahaladzimi.. Itu orang gak punya otak,gak punya hati. Gue sumpahin tuh orang matinya sama kayak kucing yang disiksa. Tega banget sih, dasar iblis..!!!.

  244. dari mukanya tu perempuan, kurang waras betul, terus siapa yang mengabadikan insiden itu ? sama2 tak warasnya

  245. koplok amt tu cwe …
    tngkp ja org’y bwa ke kntor polisi … Jgn diem jja dong ms brooo…………………………

  246. Goblok tue orang muke kaye bool gayanye selangit moge2 tue orang msuk neraka aminnnnnnnnnnnnn

  247. semoga betina ini akan dipijak2 smpi lumat

  248. masyallah tuh perempuan kejamnya melebihi pemjahat,tega dia membunuh anak kucing ,aku aja yang laki laki gak tega mukul kucing

  249. Aku harap dia akan mendapat balasan suatu hari nanti.Muka cantik dalam busuk.Kurang ajar punya permpuan.

  250. Atas izin mu ya allah izinkanlah segala musibah sesulitan kepayahan kesengsaraan kesialan keburukan penyakit diri ku dan orang2 yg ada di dunia ini di pindahkan kepada wanita zolim yg telah membunuh secara sadis binatang kesayangan nabi muhammad saw ciptaan mu amin 999999…x ya allah ya robal alamin qun fa yaqun

  251. kucing hewan yg harus di sayang
    Tapi kenapa orang ini kejam sama kucing ?
    Kucing kan tak salah apa – apa ? Iya gak !

  252. miris ngeliatnya ,mudahan allah mengetuk pintu hatinya

  253. semoga tuhan membalas semua kejahatan perempuan itu oleh tuhan nanti !!

  254. semoga tuhan membalas semua perbuatan perempuan itu ! Oleh tuhan nanti !!

  255. pantek,kuciang baru lai nyo bunuh ee……….

  256. ya allah mudah mudah wanita itu mati seperti ia membunuh kucing tersebut, masukan ia dinerakamu ya allah, ya sangat kesal sekali melihat gambar seperti itu, saya, sebagai pecinta kucing saya marah sekali, dan rasanya ingin menagis melihat kucing itu di siksa, :(, WANITA BEGO GOBLOK TOLOT IDIOT BANGSAT BABI MONYET, BIADAP GAK PUNYA HATI GAPUNYA OTAK, ……….. sorry spam, sama omongan yang tidak mengenakkan,karena saya sangat kesal sekali, maaf :) ::(((((

  257. assalamualaikum

  258. Ya Tuhan kejamnya.. Mcmanlh hati dia ye bila dengar anak kucing tu menjerit!, muka kominis hati Yahudi. Ya Alah berilah. Hidayah mu

  259. kejam betul wanita gila tu… semoga ALLAH menghukumnya di akhirat nanti dengan setimpal timpalnya

  260. Astawfirrllah ,sungguh tega wanita ithu ,,, Yaa اَللّهُ ,,,

  261. Moga2 cewek gila itu dapet karma yang sangat berat

  262. ya allah nangis aku liat nya

  263. gak punya hati tu cewek, tunggu aja balasanya d akhirat nanti

  264. gila,betul-betul gila,kemana lah hati dia,mudah-mudahan perempuan itu terbalaskan,maunya dia yang digituiin

  265. gara-gara betina itu, perempuan yang lain pun ikut terkena getahnya… mudah-mudahan perempuan yang lain tidak seperti si betina itu.

  266. settann tu betina………………….

    • Betul cakap korang tu perempuan tu pun tiada otak bunuh kucing la tu sian kucing tu kalau kucing tu dapat baca mesej aku ni pasti kucing tu pu balas balik padan muka perempuan tu sial kau kalau aku jumpa awas kau

  267. Kucing kenapa kau tak bunuh je perempuan tu .kalau aku jadi kau dah lama aku penyek2 perempuan tu nama je perempuan tapi bukan perempuan tapi syaitan.kucing aku bagi nasihat kat kau nampak si syaitan tu kau balas balik

  268. Memang manusia anjeng itu yg bunuh kucing

  269. Cat Woman Edan!!!

  270. Kapang betul

  271. perempuan kejam,kalau aku menemukannya aku langsung bersilat.tak tak tak tak

  272. pantek dek kau,nak awak surang surang kanciang,ang talok jo anak kuciangsenyo pantek

  273. yuang ami lu tu baru ciko baluik tek sidar juga ikut membasmi kejahatan wansiri,apria,aidil,raviv,sakif,caca,faira,ija,mak camul,pakdemin dan isep mendukung

  274. apria berubah menjadi hiroprisma untuk membasmi kejahatan

  275. faira membela kejahatan dengan makan sebanyak – banyaknya

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 273 other followers

%d bloggers like this: